/ 12
Vikingen Quality Resort 
Değerlendirme
6.7
Web Sayfası: http://www.vikingenhotels.com
Yorum 67 Yorumlandı
Vikingen Quality Resort için toplam 67 yorum yapıldı.
 
  YORUMLAR
  SORULAR
 Yazan: semra eröz   26.07.2016  
bu olumsuz yorumlar gerçekmi .. bende eylül için bir bayan arkadaşımla gidicem ama korkutucu yazılanlar yani inanamıyorum daha doğrusu inamak istemiyorum :((( bunlar gerçekmi?
  » Cevap Yaz


 Yazan: sultan ceylan   01.04.2013  
ağustos ayına rezervasyon yaptırmak istiyorum fiyat değişirmi ve elden peşin ödicem şartlar aynı mı ? 11 yaşında çocuğum varda
  » Cevap Yaz


 Yazan: serkan balcı   09.08.2011  
otelde 24 saat içki dahilmi babam gittide bu oteli ayarladı sinir oldum bazı sitelerde 24 saat dahil diyor bazı sitelerde gece 12 ye kadar diyor :S
  » Cevap Yaz


 Yazan: GamZe   17.11.2010  
seneye gitmeyi düsünyoruz yani 2011 de..ama yorumlar cok kötü..cok otele gittim ama burdaki yorumlar beni sasirtti..ne yapsak acaba ??? :)
  » Cevap Yaz

Cevap: Pelin karaer 12.01.13 11:06
Kötü yorumlara hatılmıyorum 2012 9. Ayda eşimle tatil yaptık ben oteli çok beğendim çok pahalı bi otel değil zaten dört dörtlük şey beklemeden gittim ama mükemmldi yemekler hatika hergn en az 5 çeşit kırmızı et vardı hergn balık pide vardı içecekler bilfğinz cocacola biz açıorduk içkiler marjalıydı sadece müni bardaki içecekler markaszdı ki odaya sadece ytmk için çıktığımdan sorun yok :) öğleden akşama kadr pastane açık sıvk çikolta limonata kurupasta ne yersen ye ben çık sevdm bu yılda gitcem rezervsyonımu yaptrdım çok iyi bi otele gitcekseniz mirada del mar ya da limak limrayı öneririm

  Vikingen Quality Resort Konaklama İmkanları
Jolly tur
Tatilsepeti.com
  Diğer Alara Otelleri